راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

چهار شنبه 24 اسفند 1390
1:10
big master

 راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

  1. تولبار Alexa
    تولبار Alexa را در مرورگرتان نصب کنید و همیشه وضعیت الکسای خود را زیر نظر داشته باشید.
    برای اینترنت اکسپلورر: http://www.alexa.com/toolbar?browser=ie-new
    برای فایرفاکس:            http://www.alexa.com/toolbar?browser=firefox
    برای گوگل کروم:         http://www.alexa.com/toolbar?browser=chrome
    از آنجایی که افزونه های کروم برای ایران تحریم هستند، IP خود را تغییر دهید.
  2. کاهش حجم عکس ها
    سعی کنید حجم عکس های سایت خود را تا جای ممکن توسط photoshop کم کنید. عکس ها را به جای اینکه با تعیین width و height در html کوچک کنید، واقعا کوچک کنید و کیفیت را تا جایی که عکس قابل مشاهد باشد کاهش دهید.
  3. فایل استایل
    سعی کنید Style ها و Javascript ها را به بیرون از html انتقال دهید، این باعث می شود آنها هر بار لود نشوند و همچنین درخواست ها به سرور کمتر باشد. آنها را حتما به یک فایل انتقال دهید تا درخواست ها کم باشند.
  4. آپدیت منظم
    سعی کنید هر هفته حداقل 3 یا 4 مطلب و بیشتر بگذارید تا گوگل و دیگر موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مشاهده کنند و ورودی های شما از طریق جستجو افزایش یابید.
  5. بک لینک
    برای سایت خودتان backlink دست و پا کنید. بهتر است همه این لینک ها به صفحه اصلی شما نباشد. صفحاتی که مطمئن هستید همیشه خواهید داشت را هدف لینک ها قرار دهید. در لینک ها حتما title قرار داده شده باشد. این باعث میشود سرعت بررسی سایت و تعداد نمایش آن در نتایج به طرز قابل ملاحظه ایی افزایش پیدا کند.
  6. لینک های داخلی
    تعداد لینک های داخلی را در هر صفحه زیر 100 نگاه دارید تا همه آنها توسط موتورهای جستجو بررسی شوند.
  7. اصلاح آدرس
    سعی کنید در آدرس ها، اسم مطلب نیز قرار دهید تا ورودی شما از موتورهای جستجو بیشتر شود. اینکار توسط فایل htaccess و rewrite صورت می گیرد.
  8. ساختار صفحات
    keywords و description و title در صفحات، تاثیر به سزایی در ورودی از موتورهای جستجو دارند. آنها را در همه صفحات تعیین و به درستی اعمال کنید.
  9. مکان بنرها
    بنرها را در جایی قرار دهید که به چشم بیایند. در جاهای شلوغ با رنگ های بسیار عملا بنرها گم می شوند و بازدیدکنندگان هیچگاه آنها را نمی بینند. تعداد بنرها را بسیار زیاد نکنید. 4 بنر برای هر صفحه در جاهای مناسب کفایت می کند زیرا تعداد بیشتر از این باعث می شود که بیننده بر روی هیچکدام کلیک نکند.
  10. تعداد بنرها
    سعی کنید به جای قرار دادن تعداد زیادی بنر، بر روی دو یا سه محصول در هر صفحه تمرکز کنید و اطلاعات خوبی از آنها برای کاربر فراهم کنید. به او بگویید چرا این محصولات می توانند مفید باشند و چه کمکی به آنها می کنند. صفحه نباید زیاد شلوغ باشد که حواس مشاهده کننده بر روی چندین بخش متمرکز شود. در صفحات بعدی می توانید محصولات دیگری نمایش دهید.
  11. کد پست ثابت
    سعی کنید از سه یا چهار کد پست ثابت دو تا در بالای صفحه و یکی یا دو تا در پایین صفحه استفاده کنید. در صورتی که حوصله داشته باشید می توانید مقداری به متن اضافه کنید و دلایل مفید بودن محصول را توضیح دهید.
  12. کد پاپ آپ
    سعی کنید از کد پاپ آپ یکبار نمایش داده شوند استفاده کنید. اینگونه صفحه پاپ آپ فروشگاه فقط در اولین صفحه ایی که از سایت شما مشاهده می کند باز می شود و کاربران را نسبت به سایت شما بدبین نمی کند. صفحه پاپ آپ باعث می شود کاربر بعدا فروشگاه را ببیند و احتمال خرید را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.


filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: